Personen bakom kameran!
Malin heter jag, som sagt. Är 37 år gammal och bor på vackra västkusten tillsammans med min man och våra 3 döttrar. I familjen finns också 2 hundar, 1 katt, 2 kaniner, 2 gerbiler och ett helt gäng fiskar. Ett halv zoo med andra ord!
Jag har hållit på med foto sedan 2008 då jag fick min första dotter. Drömmen om att få göra hobbyn till ett yrke har också sedan dess legat och gnagt. Först i år, 2024, tog jag tag i saken och faktiskt vågade försöka! Vad väntar jag på egentligen? Så nu kör vi!
Men jag kör inte 100% foto ännu även om målet är att nå dit. Till vardags jobbar jag med reservdelarna på en lastbilsverkstad i Uddevalla. Så kontrasterna är ganska stora då jag ibland åker direkt från olja och smuts under naglarna till en fotografering där alla är finklädda. Men det är roligt!
Har du några fler frågor så är det bara skicka iväg ett mail eller meddelande så återkommer jag så snart jag kan! Går också bra att kontakta mig på Facebook eller instagram!
Väl mött!