Vid en graviditet är det ett perfekt tillfälle att unna dig en fotografering som får dig att känna dig extra vacker!
Det kan tyckas svårt att känna sig vacker när man går där med magen i vädret, svullna anklar och en kropp som kanske känns allmänt tung. Man tycker sig se att ALLA andra gravida är SÅ mycket vackrare än en själv. Känner du igen dig?
Det är en spännande tid att vara gravid. Att bära på ett barn är något av det största man gör i livet. Något av det vackraste som finns! Att föreviga denna stora tid och ha något att se tillbaka på är ovärderligt.
Tänk dig en fotografering i solnedgången på solvarma klippor, klappandes på den lilla bakelsen i magen. Man hör kluckandet från mjuka vågor och några måsar sjunger en bit bort. Kanske är även din partner med? Han kramar om dig och viskar något i ditt öra.. Tänk er in i den känslan. Detta ögonblick vill jag ge er!
Jag föredrar att ha ett naturligt ljus i mina bilder. Jag fotograferar uteslutande i naturen och gillar att få med så mycket som möjligt av naturens egna element i bilderna. Jag ger mina bästa tips på klädval och färger. Jag rekar också ut fina platser att fotografera på. Allt för att ge er de bästa bilderna! Men har ni ett eget smultronställe som ni önskar att fotograferas på så är det bara att säga till.
En fotografering med mig ska kännas avslappnad och lättsam. Därför väljer jag också mjuka och naturliga poser.
Jag kommer göra allt i min makt för att få dig att känna dig så vacker som bara du kan vara. Vill att du ska känna dig bekväm och avslappnad! Självklart är även din partner välkommen. Detta är ditt moment!
I alla mina fotograferingar ingår 5st bilder och mina bästa tips. Självklart finns det även möjlighet att köpa till fler bilder om man önskar det! Jag har också möjlighet att sälja presentkort.
Ett presentkort på en gravidfotografering brukar vara en väldigt uppskattad present på exempelvis en babyshower!
Jag lägger ner mycket tid på varje enskild individ. Allt för att ni ska få den finaste upplevelsen. En stund ni kommer minnas lång tid framöver. Fotograferingen med mig brukar ta ungefär 1 timme. Under den timmen har vi fångat lite olika poseringar och även hunnit flytta oss mellan olika platser. Eventuellt hinner vi även med klädbyten om så önskas. Detta för att ni ska få möjlighet att välja bilder i lite olika element.
Trots blåsigt väder blev det en succé på vår familje/gravidfotografering! Malin är superduktig och väldigt serviceminded, vi kommer absolut kontakta henne när vi ska ha vår nästa fotografering ❤️
Hon lyckas fånga alla stunder i ett perfekt ögonblick, efter en fotografering med henne går man därifrån glädjefylld och nöjd. Hon har fått ställa upp på min bröllopsdag, från början till slut och även valt henne till att fota mina barn. Kommer aldrig välja någon annan, rekommenderar starkt!
Fotade min hund med extremt mycket energi men hon fick till några helt otroligt fina bilder på honom trots att han ständigt är i rörelse. Guld värt och rekommenderar verkligen!
Malin heter jag och är 37 år. Bor i Uddevalla tillsammans med min man sedan 19 år tillbaka och våra 3 barn. Jag kommer ihåg känslan jag hade när jag väntade mitt första barn. Det var i början av juni, varmt och tungt. Spenderade flera timmar på ett köpcentrum bara för att de hade AC.
Jag satt också och läste massa bloggar, kollade på bilder på andra gravida. Alla var så himla vackra medan jag själv endast kunde gå i slitna mjukisar och en t-shirt. Jag tog inga egna gravidbilder och det kan jag faktiskt ångra idag. Därför rekommenderar jag alla att ta den investeringen. Att inte vänta för länge..
5 snabba fakta om mig:
– Jag är ganska introvert.
– Otroligt kräsen när det kommer till mat!
– Skulle aldrig skaffa barn, har nu 3 underbara döttrar.
– Oerhört dålig humor.
– Lyssnar mer än gärna både på Magnus Uggla och ungarnas EPA-dunk!

Att känna sig bekväm framför kameran är otroligt svårt! Man ska le, titta in i kameran och allt som hör till. Jag tycker alltid att mitt ena öga ser mindre ut än det andra och att jag då spärrar upp ögonen så att det ser ut som att jag stirrar istället.. Jätteknäppt! Men jag har lärt mig några knep för att det ska kännas och se naturligt ut. Jag tycker inte om att le på beställning och jag tror att många känner igen sig i det! Det är också anledningen till att jag aldrig kräver det. Istället försöker jag få mina kunder att le eller skratta på riktigt. Jag vill att det ska vara äkta!
Under hela mina barns uppväxt är det jag som tagit alla bilder. Jag syns sällan i bild. Men de bilderna som jag faktiskt är med på är de jag värderar högst. Jag finns ju också i deras liv! Därför har jag tänkt om. Spelar ingen roll hur jag ser ut, bilderna där jag också finns med är oerhört värdefulla för mig idag!

Här är din chans. "Jag tar det sen" är nu direkt!
Passa på innan platserna bokas upp!
Du får 5 digitala bilder. Högupplösta och anpassade för web.
Konsultation innan fotograferingen.
Mina bästa tips inför och under fotograferingen.
Möjlighet till att köpa fler bilder för att slippa välja!
Boka nu in en härlig, mysig stund och låt mig göra jobbet!
Lätt duggregn eller mulet väder är inga problem! Skulle det visa sig att regnet vräker ner så bokar vi självklart in en ny tid när vädret är bättre!
Skulle jag bli sjuk (vilket väldigt sällan händer!) eller ni bli sjuka så försöker vi såklart hitta en ny tid som passar. Hittar vi ingen tid som passar både mig och er så erbjuder jag självklart bokningsavgiften tillbaka i sin helhet.
Jag brukar skicka ut en liten ”tjuvkik” redan samma dag eller dagen efter. Sedan tar det ca. 1 vecka innan ni får erat urval i ett digitalt galleri.
Jag har egentligen ingen begränsning på hur långt jag kan åka. Men är det längre än 3 mil ifrån Uddevalla så tar jag ut reseersättning om 50:-/mil.
När vi hittat ett datum som passar så betalas bokningsavgiften antingen via swish eller via en betallänk jag skickar ut. Resterande belopp betalas antingen senast en vecka innan fotograferingen via faktura eller på plats via swish, kort eller betallänk.
Jag förstår din fråga! Det enkla svaret är nej. Rå-materialet är ingen färdig produkt. Efter fotograferingen så behandlar jag råmaterialet och sätter min stil på bilderna för att galleriet ska bli enhetligt och vackert. Så att man kan se en röd tråd genom alla bilderna. Därför lämnar jag inte ut rå-filerna!
Kontakta mig
Skicka ett meddelande i rutan till vänster. Det går även bra att kontakta mig på mail.
Min mailadress är hej@fotomalin.se