Företagsfotograf i Bohuslän

Letar ni efter någon som kan ta schyssta bilder på er personal? Eller varför inte lite nya produktbilder? Då har ni hittat rätt! 

Hos mig får ni bilder i sin rätta miljö. Det kan vara detaljbilder, profilbilder eller bilder från event att använda på era sociala medier och till hemsidor. Jag skräddarsyr paket för att passa era behov!

Företagsfoto eller personalfoto?

För mig så är företagsfoto lite av ett samlingsnamn och kan innebära många inriktningar. Företagsporträtt, eventfotografering, pressbilder, marknadsföring och reklam med mera. Jag kommer ut till er för att få till den rätta känslan i den rätta miljön!

Jag hänger gärna med och dokumenterar om ni ska ha ett event eller om ni ska stå på en festival för att få lite ”behind the scene”-bilder som är autentiska. Hos mig får ni bilder på egna produkter och i en egen stil. Jag är väldigt noggrann och lär känna er som företag innan fotograferingen så att vi kan skapa det bästa utifrån eran vision och era önskemål!

Hur går en företagsfotografering till?

Allt handlar ju egentligen om vad för typ av bilder ni är ute efter. Behöver ni bilder att publicera för att visa vad just ni kan göra, då är jag rätt person för er. Aktivitet, produktivitet och actionbilder är det jag är bäst på! Jag fotograferar gärna liv och rörelse och visar upp hur det ser ut ”på riktigt”. Visa hur just ni jobbar! Eller vad ni jobbar med. Jag kommer till er arbetsplats eller till en plats vi kommit överens om.

Mina erfarenheter är främst bilder ”in-action” både när det kommer till människor och djur. Jag har fotograferat på marknader och festivaler samt djur med mycket energi. Men jag har även erfarenhet av produktbilder. Hör av er så att vi kan diskutera vad ni är ute efter och sedan fixar jag en offert.

 

Det är mig ni träffar!

Malin Andersson heter jag. Inflyttad Uddevallabo sedan 2005 men är född och uppvuxen i Piteå. Bor med min man och våra 3 barn i en villa utanför stan och trivs hur bra som helst! En hel del djur har vi också. 2 hundar, 1 katt, 2 kaniner, 2 gerbiler och ett gäng fiskar.

Har hållit på med foto sedan 2008 och mestadels fotograferat porträtt och det har blivit lite av min inriktning. Jag gillar att arbeta med människor. Det blir också en del naturfoto då vi spenderar ganska mycket tid ute i skog och mark. Faller sig ganska naturligt när man har hundar.